Dan Blog

Un altfel de blog.

Despre liceul militar

Posted by stormblast373 pe iunie 20, 2009

In urma cu cateva zile a fost si ultima proba la liceul militar ,mai exact cea de verificare a cunostintelor la romana si matematica. Eu am fost la liceul Stefan cel mare,daca ati fost e posibil sa ma fi vazut , aveam un tricou negru cu Pantera . Deci probele nu au fost foarte grele,de nivel mediu as zice,le-am luat pe amandoua(cu 9 la romana :d) . Din pacate (sau fericire,depinde de perspectiva) nu am reusit sa intru ,am cazut la repartizare datorita mediei prea mici . But ,life goes on. Cred ca o sa merg la filologie si dupa vad eu .
P.S. :Succes celor care au intrat , in special prietenilor facuti acolo (colegii de camera) care au intrat : Spac,Ciocolata,SaseSapte,Florin,Cristophor(merci de curea :D),Raymond,Florin si care au mai fost.

Lasă un comentariu