Dan Blog

Un altfel de blog.

Distractie

Posted by stormblast373 pe Mai 23, 2009

Cam asta a fost cuvantul de ordine ieri ,cand a venit varul meu la mine . Cum stateam noi si ne plictiseam mi s-a aprins in cap ideea de a bombarda cateva fete cu baloane cu apa . Bineinteles ca el a primit bucuros propunerea si am mers imediat sa cumparam baloane . Am luat niste baloane din alea mai rezistente si am umplut vreo 6 cu apa pe jumatate . Datorita faptului ca eu stau la etajul 4 al unui bloc in fata caruia trece principala strada nu a fost prea greu sa gasim cateva victime . Privind ca 2 vulturi in cautarea prazii,in perimetrul nostru au intrat 2 fete care parca erau ,,marcate” asa ca nu ne-am putut abtine . Am aruncat doua baloane si cu toate ca nu le-am nimerit direct , le-am improscat destul de tare (va imaginati cum se sparge de asfalt un balon de la etajul 4) . Bineinteles ca au urmat alte fete stropite si de fiecare data elementul surpriza a fost extraordinar . Cine s-ar astepta la un balon cu apa in cap cand nu e nimeni prin apropiere . Chestia tare e ca nimeni nu a stiut de unde au venit baloanele , toti credeau ca le-a aruncat un nefericit care statea pe acolo ,doar ca era cam prea sf scenariul deoarece ala are 7 ani si nu putea sa arunce cu atata forta. Chestia naspa e ca i-am data si la o vecina (cu un an mai mica ca mine) un balon si am stropit-o si aia m-a vazut si e foarte probabil sa fi aflat si celelalte cine a fost ,,lansatorul” baloanelor.

In ansamblu,distractia a fost bestiala (inca mai am pe balcon vreo 4 baloane cu apa pregatite ,bine ascunse de mama)  dar nu prea m-am gandit la urmari .Deci ,daca in decursul zilei de ieri v-ati trezit cu un balon cu apa in cap va rog sa ma scuzati si sa nu mai treceti pe aici daca nu vreti sa se repete intamplarea :)) .

Lasă un răspuns

 
