Dan Blog

Un altfel de blog.

Articol concurs Visurat

Posted by stormblast373 pe Mai 19, 2009

Acesta este articolul prin care particip la concursul organizat de Visurat (http://www.visurat.ro) si Time24  (http://www.Time24.ro)

Rasfoind situl celor de la time24 , mi-a atras atentia http://time24.ro/invicta-lefty-flightchrono–-p-898.html

Prima data trebuie sa spun ca  ceasul mi l-as cadorisi mie pentru ca imi doresc de mult asa ceva(egoist adica) .Ceasul asta mi-a sarit in ochi din prima deoarece eu sunt pasionat de aviatie si mi se pare foarte tare designul. A doua chestie care mi-a placut foarte mult la acest model a fost faptul ca are cureaua din piele . Sunt frumoase si ceasurile ce au cureaua din metal dar dupa parerea mea cele din piele le bat oricand in eleganta.Ceasul acesta imi transmite un sentiment mai special , m-a impresionat frumusetea lui ,nu e nici prea geek cum sunt alea binare ,nici prea clasic sau prea ,,ornat” , e pur si simplu perfect in viziunea mea de om nepriceput in domeniu. Insemnele de pe el,forma,culoare,acele indicatoare,imaginea de duritate pe care ti-o induce ,totul e o armonie extrema care impune respect.  Fie sa castige cel mai bun.

Lasă un răspuns

 
