Dan Blog

Un altfel de blog.

O farsa buna

Posted by stormblast373 pe Aprilie 13, 2009

Weekend-ul asta a dormit varul meu la mine . Cum am vazut niste filmulete pe youtube cu diferite farse m-am gandit sa ii fac si eu una .

Deci , ieri dimineata m-am trezit inaintea lui ,am luat un spray ,o bricheta si m-am dus inspre victima. El dormea linistit in pat , fara nici o grija , numai bun era de speriat .

Am aprins bricheta ,am pus-o cam la 15 cm de fata lui si i-am zis sa se trezeasca . Chiar inainte sa deschida ochii am apasat pe spray si a facut deasupra capului sau o flacara considerabila . Sa fi vazut ce tare s-a speriat ,nu mai putea de frica si eu nu mai puteam de ras . Da ,stiu ,am fost inconstient dar nu se putea intampla mare lucru,sa-l parlesc putin poate. 🙂

Lasă un răspuns

 
