Dan Blog

Un altfel de blog.

Amintiri din copilarie

Posted by stormblast373 pe Aprilie 6, 2009

Filmul copilariei mele are fiecare zi presarata cu cate o intamplare cu caracter hazliu/ciudat/incredibil . Cu siguranta in jur de 80% din intamplari le-am uitat din pacate ,dar esenta am pastrat-o.

Toata copilaria mea mi-am petrecut-o cu varul meu ,Ionut (un personaj despre care sunt foarte multe de spus ) cu care am trecut prin o gramada de intamplari,mai toate fiind facute in complicitate cu el . Cu toate ca incercam sa ne ferim de pericole , intamplarile ce aveau ca rezultate mustrari se tineau lant dupa noi .

Am sa incerc pe cat posibil sa incep cu inceputul ,adica intamplarile petrecute acum 10-11 ani pe vremea cand aveam 4-5 ani ,ca pe cele anterioare nu mi le mai amintesc .

Primele intamplari pe care mi le amintesc sunt cele desfasurate in perimetrul plantei pe care o aveam in apartament ,un filodendron (asa ii spunea mama ,nu stiu daca e bine) ce ajungea pana la tavan , foarte ramificat .

Intr-o zi , a venit mama varului meu in vizita la ai mei si bineinteles ca el nu putea lipsi ,cum s-a nimerit sa fiu si eu acasa , toata lumea anticipa vreo boacana ,asa ca stateau cu ochii pe noi . Eu tocmai primisem cadou un excavator de jucarie si varul meu avea o basculanta . Vazand parintii ca ne intelegem si ne jucam destul de linistit ,au plecat sa isi vada de ale lor .

Noi, cum avem toate utilajele necesare am hotarat ca trebuie sa incepem un proiect de exploatare a pamantului din ghiveciul ala mare al filodendronului . Uite asa ne-am apucat noi de treaba ,ca doi muncitori seriosi ,eu incarcam pamantul in basculanta lui si el il cara la un depozit ce se situa pe covor .

Dupa ce lucrarile ajunsese destul de departe ,ghiveciul fiind gol cam un sfert ,nu stiu ce o apuca pe mama si vine sa vada ce fac muncitorii .

Va imaginati ce fata a facut cand a vazut o movila de pamant pe covor,pe noi murdari de parca tocmai sapasem o galerie si floarea stand sa cada . Ne-am luat o cearta destul de serioasa ,dar bineinteles ca nu am inteles nimic din acea intamplare ,doar aveam 5 ani (nu ca acum as fi mai matur).

In alta zi,la cateva luni mai incolo (trageam spre 5 ani ,eram deja mare) s-a mai intamplat o chestie. Floarea trecuse extrem de greu peste momentul critic , reusise sa se mai intreiasca si mama ii acorda o atentie suplimentara  . Dar ,din pacate eu in vremurile alea eram innebunit dupa Tarzan (trebuie sa imi citeasca mama zilnic din Cartile Junglei). Si cum aveam eu in cap doar paduri si animale ce zburda libere ,dupa cateva priviri la pozele din carte imi trece prin cap sa imi testez skillurile de catarator si dintr-o confuzie nefericita sar si ma prind de liana(mai exact floarea aia netrebnica de apartament). Floare care deabia isi sustinea propria greutate,fireste ca a cedat si sa vedeti atunci scandal din partea mamei ,ea tipa la mine si eu incercam sa ii explic ca am vrut sa fac ca Tarzan .

Amintirile mele din acea perioada sunt ,dupa cum ati putut observa legate de mediul interior ,inca eram mic ,nu puteam iesi prin fata blocului ,dar au fost foarte haioase (cred eu).

Lasă un răspuns

 
