Dan Blog

Un altfel de blog.

Skate

Posted by stormblast373 pe Aprilie 5, 2009

Acum vreo 2 luni m-sm hotarat sa ma apuc si eu de skate si cu putin noroc am dat peste un om care se pricepea la placi si m-a oprit din ambitia mea de a-mi cumpara o pla RCO . Deoarece bugetul meu era unul destul de mic (>100 lei) am luat unul second hand . Din fericire am nimerit o placa foarte buna,care nu era mai deloc folosita .

Mi-a venit si placa ,dar din pacate vremea s-a inrautatit si nu am mai avut timp sa ies decat o data.Azi am iesit a doua oara si bineinteles ,nu stiu nimic ,dar incerc sa perseverez. Pentru cei aflati in aceeasi situatie:

Lasă un răspuns

 
