Dan Blog

Un altfel de blog.

Life in school (1)

Posted by stormblast373 pe Martie 29, 2009

Asta e de departe un subiect inepuizabil datorita faptului ca zi de zi se mai adauga cate un episod deci de azi incep un fel de Tanar si nelinistit , sper ca doar ca lungime ,nu la fel de plictisitor.

Asta e pe scurt anul scolar 2008-2009   , anul de glorie al clasei noastre (a7a pe atunci) , clasa a7a pentru noi a fost clasa in care ne-am adjudecat pe deplin titlul de cea mai nebuna/nesimtita/etc clasa din scoala . Ajunsesem la extrem , unii profesori nu ne mai puteau suporta , ni s-a schimbat profesoara de franceza , catalogul sangera zilnic cu cate un 3 sau 4 in zilele mai fericite . Tot in a 7a am avut probleme cu nazismul , datorita faptului ca am facut o Swasstika pe banca si am scris Sieg Heil (bineinteles ca nu prea imi era mie clar ce inseamna ) am avut un scandal destul de mare si am avut ce inventa explicatii care de care mai contradictorii .

Tot atunci datorita faptului ca am aprins un chibrit in clasa ,un profesor a declarat ca am vrut sa dau foc scolii .Vara mai cadea cate un termopan de la vreo minge/piatra ratacita dar cel mai distractiv a fost iarna .

Normal ca si iarna am avut o problema ,nu se putea sa treaca asa ,degeaba fara nici un eveniment . Era o zi din aia plictisitoare in care toata ora de mate m-am uitat pe geam cum ninge ,plictisit la culme de ora ce avea acelasi efect somnolent ca 5 Nurofenuri .In sfarsit dupa ce s-a sunat am iesit afara si dupa cateva head-shoturi , ce imi trece mie prin cap ? Nu un bulgare daca asta anticipati . Am facut un bulgare din ala mai marisor ,de avea vreo 10 kg  si am intrat cu el in scoala ,cum am avut noroc si nu m-am intalnit cu vreun profesor pana in clasa ,am reusit sa imi duc planul la bun sfarsit .Am intrat in clasa cu bulgarele si i l-am servit in cap la un coleg . Problema e ca norocul meu s-a dus odata cu bulgarele ,tocmai dupa ce i l-am spart de cap ,a intrat profa de mate (slava domnului ca nu era profa mea) si bineinteles ca iar a trebuit sa dau explicatii , amenintari si alte chestii .

A trecut si iarna si iata ca un nou pericol s-a afisat la orizont . Nu stiu din ce motiv cand am intrat in clasa se bateau 3 (2 pe 1) si eu cum aveam boala pe unu dintre ei i-am dat si eu (doar una bineinteles) .Problema a fost ca ala a iesit cam sifonat din incaierare si cum era (si inca este un bulangiu) s-a dus pe la director dupa ore .

A doua zi eu nu am venit la prima ora ca aveam chimia dar nu si dizpozitia necesara ,dar cand am venit la a doua era scandal ca i-a luat pe aia sa dea cu subsemnatul ,ca se lasa cu amenzi asa ca eu nu am mai stat pe ganduri si am plecat ,am tot evitat sa ma intalnesc cu directorul ,cand m-am intalnit i-am explicat exact intamplarea , omul a preciat ca am fost sincer si a ramas asa .

Sunt multe de zis despre a7a ,prea multe pentru un post ,asta e putin spus ,s-au intamplat multe si unele o sa le aflati dupa ce termin a 8a ca inca sunt calde .

Lasă un răspuns

 
