Dan Blog

Un altfel de blog.

Experienta mea in domeniul telefoanelor

Posted by stormblast373 pe Martie 29, 2009

Primul meu telefon pe care l-am avut cand aveam 7 ani a fost un Alcatel OT 311 care a fost destul de rezistent , doar ca l-am avut doar 1 an pentru ca l-am pierdut iar apoi am avut un 2 Sagem MYX 1 care s-au stricat in 4 luni unu’ dupa altu’ si apoi mi-am luat un Motorola ,nu mai stiu exact modelul dar a fost foarte rezistent , l-am avut o lunga perioada pana a aparut Nokia 6610 i pe care am dat destul de mult atunci (prin 2005) ,dar din pacate dupa ce l-am cumparat am mers in tabara si l-am uitat intr-un bar pe masa dupa doar doua luni de folosinta (ala a fost singurul dupa care mi-a parut rau).

Dupa indelung regretatul Nokia m-am ales cu un jaf de Siemens ,alb-negru care nu stia mare lucru dar avea avantajul ca era mic ,oricum nu l-am avut mult ca am primit un Alcatel care cu toate ca era alb-negru stia destul de multe si chiar mi-a placut dar bateria era extrem de proasta si dupa ce m-am chinuit o perioada destul de lunga cu el  l-am abandonat deoarece am descoperit marea dragoste in materie de telefoane : Sonny Ericsson .

Atunci aparuse k510 i si l-am primit cadou de ziua mea .Era super tare  ,  cu player mp3 ,35 mb memorie , o gramada de culori ,difuzoare ce se auzeau destul de tare .

Problema a fost ca l-am cumparat de la Vegastel ,mare greseala ,deci daca doriti sa achizitionati un telefon sa nu luati in considerare Vegastel pentru ca sunt extrem de nesimtiti , dupa cateva saptamani mi s-a dus la el softul si cu greu l-au luat in garantie si mi l-au adus inapoi in 1 luna iar apoi s-a dus iar softul si mi l-au scos din garantie , l-am reparat eu dar apoi l-am scapat din greseala si s-a spart displayul si din pacate m-am bucurat doar vreo 3 luni de el .Dupa am avut un Sonny Ericsson k300i vreo 2 luni iar dupa 2 Nokia ,prima data un 1112  iar apoi un 1600 amandoua fiind foarte bune si rezistente doar ca am cam abuzat de ele si au ramas unul fara display si celalalt l-am pierdut .

Momentan am un Sonny Ericsson t280 i care e destul de competent pentru ce imi trebuie mie(doar pentru mesaje si vorbit) .

Lasă un răspuns

 
