Dan Blog

Un altfel de blog.

Un motiv bun sa nu dai la liceul militar

Posted by stormblast373 pe Martie 24, 2009

Un motiv bun sa nu dai la militar e proba sportiva care e destul de dificila  , o alergare de rezistenta ,4 min 1000 de metri care fara antrenament sigur nu o vei face si apoi mai este un traseu care contine sarituri in lungime,mers in echilibru,saritura la capra,escaladare de obstacol,cararea de greutati printre jaloane ,sarituri in spatii marcate,mers taras ,alergare de viteza ,aruncare a 4 mingi la tinta ,toate acestea in 1 minut jumatate .Eu incerc mai mult pentru a nu imi reprosa dupa ca poate as fi intrat dar am fost lenes si nu am incercat .

3 Răspunsuri to “Un motiv bun sa nu dai la liceul militar”

  1. cracana lucian said

    ia si baga tare mah, nu e chiar asa greu.Eu l-am terminat in 2002.A fost fain, pentru mine, ca m-am acomodat , dar ar trebui sa dai o fuga pe acolo inainte sa vezi cum e. S-ar putea sa ai surprize si sa nu-ti placa😛

  2. alexandra said

    hai ca nu e asa de greu…:D:))

Lasă un răspuns

 
