Dan Blog

Un altfel de blog.

Primele mele contacte cu tehnologia

Posted by stormblast373 pe Martie 23, 2009

Primele mele contacte cu tehnologia au avut loc cand eram inca pe la gradinita si am primit un joc Sega ,din ala care il puneai la televizor (aveai niste manete ce se stricau la cel mai mic soc) si avea niste dischete ce se gaseau pe la pietari .Tin minte ca aveam 2-3 jocuri pe care le jucam pana la refuz .Primu si cel mai jucat de mine in cei 3-4 ani cat am avut consola este Mario ,cand nu aveam ce face jucam Mario ,cand aveam putin timp liber jucam Mario ,acest joc devenise o parte a vietii mele .Apoi ar mai fi James Bond si Robocop care si ele mi-au mancat cateva sute de ore . Treaba cu consolele se intampla prin 1999 cand aveam 5 ani . In 2000 spre 2001 am avut primul contact cu computerele .Sa deschis in acest orasel o sala de calculatoare ,ce mai ,o nebunie  ,mergeam zi de zi dupa scoala sa joc Jazz Jackrabbit sau Quake 2 .Doi ani am tinut-o asa  iar pe la sfarsitul lui 2003 s-a produs marea schimbare :mi-am luat primul computer .Era luat de la o firma din Suceava si a costat 25 de milioane care erau bani multi atunci  si majoritatea i-am bagat in unitate fiindca monitorul l-am luat second hand .Ce mai,era considerat un pc performant atunci chiar daca avea un procesor de 1.19 amd duron , 128 rami ddr ,o placa video nvidia de 64 ram pe 64 biti si hdd de 40 .Acel computer m-a tinut pana la inceputul lui 2009 cand a murit subit in urma nu stiu carui motiv .

Cum eram foarte innebunit dupa tehnologie atunci ,am fost si primul din clasa ce a avut telefon .Primul meu telefon a fost un Alcatel ot nu mai stiu cat ,oricum era mic ,avea un design frumos si m-a captivat doar ca nu prea il foloseam pentru mesaje si altele ca nu aveau prietenii ,deci il luam asa ,cateodata sa ma dau mare la scoala .

Tot din acelasi motiv am fost iarasi primul din clasa care a avut un mp4 .Era un Orion cu memorie de 512 mb ,ecran minuscul ,dar ce mai , era super tare cand nu avea nimeni ,ma puteam uita la un film o chestie .Pe asta l-am luat cu banii castigati de la pariori sportive (jucam la 10 ani) si am dat in jur de 350 de roni pe el

Tot primul ,ca intotdeauna am avut un dvd player portabil .Ala intr-adevar rupea stilu’ .Era super tare ,pe la 10 ani l-am castigat la un concurs de desen tehnic,trebuia sa desenam o nava spatiala si a fost pe 3 tari si eu am castigat .Am ramas masca cand am aflat ca am castigat (nu ma pricep sa desenez nici un soare)  .Pe atunci asa ceva costa mult ,foarte mult ,undeva pe la 500 de euro si a fost trimis din Germania .

Deci in decursul vietii mele extraordinar de lungi (15 ani mai exact ) am avut norocul sa fiu printre primii care au  avut gadgeturile care la momentul actual au devenit foarte uzuale .

Asa realizez si eu ce salt s-a facut ,pentru ca eu cam tin pasul si imi i-au ce apare .Am trecut de la un biet mp4 de 512 mn si ecran minuscul la unul de 4gb cu slot de card si ecran de 3,2 inchi ,de la pc-ul ala pe care deabia mergea Nfs Hot Pursuit  la actualul pe care merg cam toate jocurile la rezolutii mari ,de la 2 boxe din alea infecte pe care deabia se auzea si mie mi se parea ca te surzesc la un sistem 5.1 care intr-adevar te surzeste .

Lasă un răspuns

 
