Dan Blog

Un altfel de blog.

Timpul liber

Posted by stormblast373 pe Martie 21, 2009

Imi place sa merg pe malul raului din apropiere ,sa pescuiesc ore in sir singur,punandu-mi ordine in ganduri,doar eu si natura,fara vreo influenta urbana. Merg prin padurile si dealurile din apropiere admirand flora si fauna extrem de bogata in aceste locuri,parcurg o mare distanta vara cu bicicleta ,fiind principalul meu mijloc de transport,am alcatuit cu rabdare o colectie destul de diversificata cu lucruri vechi in special numismatica ,filatelie ,acte vechi si scrisori . Citesc destul de rar in ultimul timp si asta ma deprima dar principalul motiv este ca nu am resurse ,nu am mai pus de ceva timp mana pe o carte care sa ma faca sa nu o las din mana pana la final,sau o carte care sa imi lase dupa ce o citesc un gust amar ,lucru care pentru mine inseamna ca a fost buna,stau excesiv de mult in fata pc-ului de obicei pe internet,ma gasiti aproape mereu pe stormblast@ymail.com ,stau pe unele forumuri, am cateva jocuri pe care le joc de ceva timp si tot nu m-am plictisit de ele (Starcraft,care a fost primul joc de strategie pe care l-am jucat , Warcraft ,care dupa mine e cel mai tare joc de strategie pana in momentul de fata ) si uneori mai fac fumigene , pocnitori si alte chestii cu care sa imi enervez vecinii.

Un răspuns to “Timpul liber”

  1. syllah said

    Interesant…ne potrivim la multe din ce ai enumerat tu,mai ales la numismatica🙂 Take a look http://syllah.wordpress.com/2010/01/30/my-treasure/
    Numai bine!Radu

Lasă un răspuns

 
