Dan Blog

Un altfel de blog.

Primul post…

Posted by stormblast373 pe Martie 18, 2009

Asta e primul meu post si cred ca se cuvine sa imi prezint configuratia .

Procesor: Intel core duo e7300

Placa de baza: Gigabyte cu chipset p43

Placa video: Gigabyte cu 512 ddr3 pe 256 biti

Memorii : 4 gb no-name

Hdd: Samsung de 500 gb

Carcasa si sursa le-am luat la urma cand nu mai aveam prea multi bani asa ca sunt cam varza.

Am ales Intel ,deoarece cand am cumparat computerul (la finele lui 2008) procesorul core duo  e7300 era best-buy si desi mai puteam face un efort financiar si sa i-au un quad core ,nu am facut-o pentru ca ,momentan extrem de putine aplicatii folosesc toate cele patru  nuclee si e mai eficient un dual core .Placa de baza am luat-o datorita tehnologiilor inovatoare(noi fapt ,inovatoare mai vedem) de pe ea (dual bios,dynamic energy saver etc) si pentru faptul ca indeplinea toate cerintele mele (4 sloturi pentru memorii ,6 porturi sata ,8 porturi usb)  ,placa video am vrut initial sa fie integrata,dar m-am gandit ca poate mai joc un warcraft ,asa ca am luat un 9600 ,varianta cu ventilator  si am facut foarte bine deoarece cam un sfert din timpul petrecut in fata pcului ma joc acum .La hdd nu m-a interesat decat capacitatea de stocare iar carcasa si sursa (delux ambele) au fost luate cu ce a mai ramas din buget si la urmatorul upgrade voi lua altele.

In ansamblu e un sistem destul de bun cu un raport calitate pret foarte bun ,am dat 2000 pe el .

P.S. : Am scos 12300 in 3dmark 2006

Un răspuns to “Primul post…”

  1. Sweeneneeplay said

    I’m new to this blog. Apologize for asking this though, but to OP…
    Do you know if this can be true;
    http://www.bluestickers.info/ringtones.php ?
    it came off http://ringtonecarrier.com
    Thanks🙂

Lasă un răspuns

 
